[WH]-Wilou84 Rêveur perpétuel
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| Sujet: [GZDoom] Titan 1024 Mer 18 Juil 2012, 22:57 | |
| Salut, Ixnatifual, l'auteur de Titan et de sa suite, vient d'agrandir un peu sa série de wads, avec Titan 1024. Ce projet a démarré en 2009, au moment où plein de wads au format 1024 voyaient le jour ( tels Claustrophobia 1024 et sa suite ), et, après une longue phase d'inactivité, le wad a finalement pu voir le jour Voici la description faite par l'auteur : - Citation :
- Features
- 10 new single player levels for Doom 2. - Designed with the "1024" format, restricting level design to effective use of small space. - Nonlinear design, allowing different possible routes to solve most of the maps. - Exciting PAR times shoehorned into the level set using powerful scientific guessing methods, rather than field work. - Requires GZDoom (get GZDoom 1.6.0 here)
Original project description Given the recent spree of 1024 map packs being released, I was inspired to make my own attempt at mapping with 1024x1024 sized play area restrictions. I had already been thinking about a possible remake of Titan in an effort to make something up to par with Titan 2, but have been apprehensive due to the amount of work involved. After playing Congestion 1024 and Claustrophobia 1024, the idea of making a 1024 styled remake seemed the logical choice. 1024 style maps can be made and tested relatively quick due to their small size, and I figured it would be an interesting excercise as well.
Quelques screenshots ( c'est du GZDoom, faites pas gaffe à la luminosité foireuse ) : - Spoiler:
Le lien : ftp://archives.gamers.org/pub/idgames/levels/doom2/Ports/s-u/tita1024.zip Amusez-vous bien _________________ Un peuple qui élit des corrompus, des renégats, des imposteurs, des voleurs et des traîtres n'est pas victime ! Il est complice. George Orwell
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